Васил Терзиев „уволнен“ от свои известни гласоподаватели, Бенатова поведе пуча срещу проваления кмет

1

Много попържни отнесе кметът на София Васил Терзиев заради увеличените двойно такси за паркиране в центъра на столицата. Низвергнаха го и свои гласоподаватели, и чужди. След боклука Васко се зарови в паркирането, а всички чакаха паркинги, детски градини, осветление в кварталите, ред, чистота и просперитет. Много битки, много хленчене. Пребори се за назначението на главния архитект, после почти се пребори за уволнението му. Не се разбра защо и как. Г-н Терзиев, не ви разбират!

Миролюба Бенатова

Да повишиш цената за паркиране в синя и зелена зона в София по 2 и горница от 1 януари, е точно в духа на онова „хубавото, което предстои с влизането в Еврозоната“, за което се харчат тонове пари в комуникационни кампании.
Не мога да се сетя „по-подходящ“ момент за тази реформа. И мисля, че е рядък талант да уцелиш точно този.
А може би е просто обикновена арогантност. „За хората“.
Освен това още чакам да видя километричното задръстване от велосипедисти в онази велоалея, заради която един от малкото бързи маршрути в София, вече е задръстен по цял ден с автомобили.
Това е по повод решение на СОС за паркирането в София от Нова година.
В случая не са виновни „ГЕРБ и задкулисието“, нали е ясно.

Емилия Милчева

Няма нови детски ясли и градини, даже някои от почнатите при Фандъкова не са довършени. Драмата с боклука се задълбочава – а е мръсно и в другите райони. Кой е план Б, дето имат? Финансовото състояние на общинските болници е трагично. Няма ги обещаните паркинги – но вдигаш двойно цените за паркиране, освен че правиш от улиците на София огромен паркинг. Припомням предизборното обещание, че Терзиев идва с експертите и решенията и се опитвам да се сетя нещо знаменателно, което да е свършил за изминалите 2 години. Напомням, че обеща музей на Оня режим, обаче не го е споменавал повече.

Димитър Стоянов

Кметът на София Васил Терзиев прави всичко възможно, за да не бъде преизбран и няма да бъде. Чакам решение на СОС през 2027 г. Надежда, Люлин и Обеля и те да станат зелена зона. Реално СОС и Терзиев блокират кварталите, а няма адекватен градски транспорт. Виждам, че вече облагат и електромобилите. Ако идеята е да направи животът на софиянци още по-труден, тоя „политик“ от Али Експрес се справя идеално! Отделен въпрос е и къде отиват парите от Градска мобилност. За функционирането си до сега, таксите, събирани от Градска мобилност, уж трябваше да послужат за изграждането на буферни паркинги, за по-редовен градски транспорт и т.н. Нека откраднат още пари от нас.
Какво по-лпгично от това да бъдат наказани гражданите поради непазването на градоустройствените стандарти от общината? Веднъж СОС и общините по райони допускат презастрояване и после наказват жителите на София, че е пренаселено в следствие презастрояването.

Източник: Брейкинг.бг