Това кмет на Пловдив не го е правил! Костадин Димитров: Получих 15 жалби с еднакъв почерк и веднага отидох на спирката…
Кметът на Пловдив Костадин Димитров следи лично качеството на градския транспорт, като дори се е допитал до мнението на граждани.
„Вчера ми направиха впечатление две неща. Първо, във входящата поща имахме постъпили около 10-15 жалби относно градския транспорт. Факт е, че почти всички бяха ръкописни, с почти еднакъв почерк, с интересни подписи. Ведага започнах да звъня на ОП „Организация и контрол на транспорта“, за да разбера каква е ситуацията и дали превозвачите изпълняват ангажимента си. След това отидох на терен, на пл. „Съединение“, и започнах чистосърдечно да разпитвам чакащи пътници. От всички 4-5 граждани получих информация, че рейсовете са идвали навреме. При разговор с превозвачите разбирам, че нямат големи проблеми, с изключение на две аварии на две аварии“, каза кметът Димитров.
Той лично е поискал и е получил информация за изпълнението на курсовете. Последните данни сочат, че от „Меритранс“ ги изпълняват на 89 %, а „Автобусни превози“ – на 98-99 %.
„Постоянно следим ситуацията с транспорта. Превозвачите полагат усилия“, посочи градоначалникът и обеща още добри новини по темата за градския транспорт в близките дни.