Само в 7DniPlovdiv.bg

Пловдивски олигарси,„Бизнесът за Пловдив“, докажете, че милеете за Пловдив! Гордостта на града ни има нужда от помощ! Общината даде тон с 50 000 лв. за Марица!

7 Dni Plovdiv30.11.20171min950

За пореден път ВК Марица (Пловдив) спази традицията и се включи в акция по залесяването на парк Лаута с дръвчета. Осветена пешеходна алея от павета, дълга 300 метра и широка 4 метра, вече е изградена в разширението на парка, а днес от двете и страни бяха посадени 120 червенолистни сливи. Дръвчетата са декоративни и са подарък за района от Мултиком, както обясни кметът на район Тракия Костадин Димитров.

Освен състезателките и хората от щаба на Марица, в акцията се включиха и общинари  начело с кмета Иван Тотев.  Разширението се простира вече на площ от над 60 дка на мястото на някогашните зеленчукови градини.

Преди да се впуснат в акция по залесяването на дръвчета в разширението на парк Лаута днес, кметът на Пловдив Иван Тотев и мениджърът на ВК Марица (Пловдив) Борис Халачев призоваха пловдивския бизнес да помогне на клуба при предстоящото му историческо участие в груповата фаза на Шампионската лига. Тотев обяви, че днес общинският съвет е отпуснал 50 хиляди лева за участието на Марица в Шампионската лига до края на годината. Двамата изразиха надежда, че и широката пловдивска общественост ще подкрепи отбора от трибуните в зала Колодрума по време на домакинските мачове.

“Искам да благодаря специално на волейболен клуб Марица за това, че за поредна година участват в тези залесителни кампании. Те се оказаха някакси кадемлийски заради резултатите, които постига отборът, естествено с вещото ръководство на треньора, на целия щаб, на президента…”, започна градоначалникът. “Днес общинският съвет гласува 50 хиляди лева за участието на Марица в Шампионската лига, които естествено са крайно недостатъчни. След Нова година ще се опитаме още малко да помогнем, но господин Халачев ще каже колко струва удоволствието да бъдеш част от този най-висш спортен форум в женския волейбол в Европа. Тук е мястото да говорим и за корпоративна социална отговорност и да призовем категорично всички организации, особено новото пловдивско бизнес сдружение, чиито фирми са с милиард и половина, два милиарда обороти и които смятам, че много лесно биха подкрепили каузата. Ние сме отворени да се срещнем и да поговорим с тях. Това е подкрепата, която бизнесът на Пловдив може да предложи, освен създаването на нови работни места. Корпоративната социална отговорност е нещо, на което тепърва трябва да се учим и да развиваме. Това показва отношението, което бизнесът има към града – подкрепата за култура и за спорт. Само за спортни дейности община Пловдив разходва на година около 2 милиона лева и би било много добре за гражданите на Пловдив, ако имаме тази солидарност от страна на бизнеса в града, за да може тези пловдивски момичета да продължат да мечтаят. Да достигнеш сред 16-те най-добри в Европа е невероятен български успех, за който досега само сме си мечтали. Призовавам и пловдивчани да напълнят зала Колодрума за мачовете. Видяхте с една добра публика какви прекрасни мачове могат да направят нашите момичета. От друга страна, всеки един пловдивчанин с купуването на билет може да подкрепи клуба икономически.”

“Искам първо да благодаря на община Пловдив и на общинския съвет за финансовата помощ, която ни оказват. Тя означава много за нас”, заяви мениджърът Халачев. “За разлика от футбола, където участниците в Шампионска лига печелят дивиденти, при нас, във волейбола, за съжаление, нещата не стоят така и така нареченото историческо влизане в групите на Шампионска лига, което тази година успяхме да постигнем за първи път, допълнително натовари бюджета. Тук е момента да призова и пловдивския бизнес, ако може, да помогне, тъй като все пак ние представляваме и град Пловдив. Фирмите, които досега са ни помагали, продължават да ни помагат. В преговори сме и с нови фирми като Галакси Пропърти. Но сумата, която трябва да платим, е около 150 хиляди лева допълнително, които ние не сме осигурили, тъй като участието ни в груповата фаза не беше сигурно. Въпреки помощта от общината, разчитаме на рекламодатели от пловдивския бизнес да се включат. Надявам се и на пълна подкрепа от страна на пловдивската общественост. Миналата година показахме, че можем да го направим – поставихме рекорд по посещаемост в Европа. Надявам се тази година да го повторим. Аз лично вярвам, че пловдивската общественост ще ни подкрепи и силно се надявам и пловдивският бизнес да се намеси в този важен за нас момент.”